Sockerberoende...

Jag mådde så dåligt igår då jag skulle sova...
Hela veckan har jag PROPPAT i mig cola, choklad och massa snask.
Igår stod det mig ända upp i halsen då jag skulle sova...
Ursäkten för att svulla så här är att jag har mens och varit skit förkyld.
Imorgon, söndag är det jag som går till gymmet då förkyldningen verkar vara över för denna gång.
Och jag tänker från och med idag INTE dricka läsk eller äta snask fram till sommaren.
Tar jag lite godis slutar det jämt med att jag måste ta mer och mer och mer...
Är helt enkelt beroende av socker vilket suger!
MÅSTE hålla mig borta från det tills jag når mitt mål, att komma i dom sista jeansen.

Det var dagens bekännelse!

Kommentarer
Postat av: MG

Hej, tack så mycket för den fina kommentaren. Vet precis hur det är med sockerberoendet. Varje kväll kommer det fram. de dagar jag har gott hemma så äter jag relativt lite men de dagar det inte finns nått så blir jag hysterisk. Ett litet tips är grönt thé. Finns med mint och det tycker jag mättar suget efter godis en aning. Kram

2009-03-28 @ 12:01:14
URL: http://mammasgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0