ang min träning...

Många som skriver kommentarer ang min träning....

Jag tränar inte för att bli pinnsmal.
Utan för att bli fast och stark i kroppen.
Jag har ingen målvikt utan vill få bort det som dallrar på min mage, sen är jag jävligt nöjd med min kropp.
Det är alltså mitt mål. Att till sommaren slippa löshud och vara tajt!

Jag tränar inte heller för någon annans skull utan för min egen.
Min kropp har gett mig 2 fina barn och det sätter sina spår.
Jag vill inte sitta hemma och säga "men jag har fött två barn då får man nöja sig med att se ut så här"....
Nej jag vill säga att jag fött 2 fina barn och kämpat mig i form!
För det är inte svårare än att man äter vettigt och rör så mycket på sig som man kan/orkar!

ALLT GÅR BARA MAN GER SIG FAN PÅ DET!

Jag har inte nojat in på träningen eller blivit fixerad utan jag försöker peppa mig själv till max för att inte bara ge upp och sätta mig på sofflocket igen...
Är så mkt lättare att bara sitta still, äta det man känner för och inte bryr sig om ens hälsa.'
Att jag just nu skriver mycket om min dagliga motion är väl för att det är det som jag håller på med mest just nu och känner att jag har behov att skriva om.

Jag har aldrig haft ätstörningar och kommer aldrig att få det. För jag har ett realistiskt mål. Och älskar mat och godis för mycket för att sluta äta det;-)
Och skiter igentligen i vad jag väger men jag väger och mäter mig för att se att mitt slit verkligen ger resultat!

Så alla ni som skriver att jag e normalviktigt osv, Jag vet allt det där:-)
Nu vet ni med vad mitt MÅL är;-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej hej, allt bra med er?

2009-03-02 @ 18:06:43
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0