Livet...

Det går upp och ner.
Idag mest upp.
Lämnade barnen på dagis och tog en långpromenad och tränade magen/rygg då jag kom hem.
Ska promenera över till mamma strax.
Verkar kanske gå att sola lite idag också.

Igår var jag på en arbetsintervju och den gick väl bra:-)
Imorgon och på torsdag har jag möten hos arbetsförmedlingen.

Förhoppningsvis ska jag ut i helgen:-) Behöver något skoj att se fram emot nu ju.

Träningen flyter på bra här hemma. 2-3ggr i veckan kommer jag iväg till gymmet.
Igår var vi på gymmet ihop jag och Andreas och körde ett tufft pass:-)
Kändes ordentligt i axlarna idag:-)

Nej nu tar jag en snabb dusch och över till mamma.
Kanske blir det middag där med barnen om man har tur:-)
Andreas jobbar kväll denna vecka...

Nej HEJ HOOOOPP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0