JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS

Denna låt är till min Bejb!

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zu1qwhzJXf8&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zu1qwhzJXf8&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>


Du kommer mot mig du säger inget 
Det är dina ögon som förför
Och som en ängel du svävar runt mig
Vet inte riktigt hur du gör.
Men allting som jag förut känt som fått mig säga nej
Jag släpper allt sånt där för dig.

Jag hade valt att sova ensam om natten.
Jag hade valt att stöta bort allt sånt
Som kom för nära mig
Men jag släpper allt sånt där

Vad är en kärlek utan en älskling
Vad är en himmel utan jord
Hissa ditt segel följ med i natten
Här gills bara handling och inga ord.
Med luften under vingarna jag säger aldrig nej, nej
Jag släpper allt sånt där för dig

För din skull, för din skull.

Du kommer mot mig du säger inget
Det är dina ögon som förför
Och som en ängel du svävar runt mig
Jag vet inte riktigt hur du gör.
Men allting som jag förut känt som fått mig säga nej
Jag släpper allt sånt där för dig
Ja jag släpper allt sånt där för dig.
.....................................................................................

Älskar dig otroligt mycket, vill aldrig vara utan dig...

Kommentarer
Postat av: A.

Åh. Smicker!



Jag älskar dig med bejb. Dig och Nicklas Wahlgren!



Kärlek!!

2010-01-14 @ 14:45:30
Postat av: ...

...vill inte vara utan dig heller. Aldrig.

2010-03-18 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0