Suddiga bilder var ordet...

Önskar mig verkligen en schysst kamera nu då jag tittar på bilderna från idag...
Lägger upp dom ändå då barnen var så söta idag!

Suddiga, röda ögon bilder:-(

så när jag tror att jag får en bra bild... ja då lägger sig Andreas i haha...

Jag och barnen på väg till Zandrahs kalas

När vi kommer hem tar vi fram staffliet och tjejerna ritar

Whiskey var så nyfiken på tjejerna

Lovas hår blir bara lockigare och lockigare:-)

och moi!

Har varit en underbart varm och vacker dag!!!
Ikväll är Andreas på Öl provning, hoppas du har det skit kul söt!
Jag får strax sällskap av Jenny girl!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Återigen fina bilder - trots dålig kamera ;)

Långt hår du börjar få! sparar du? Själv har jag börjat göra det, sugen på lite längre nu :) Roligt det ser ut med ett staffli !



Ja vi trivs i nya lgh! Toppen :)

2009-09-20 @ 18:37:47
URL: http://skapandejag.blogg.se/
Postat av: Veronica

Underbar katt!!!!

Dina döttrar e ju såå fina!!!! Vilma börjar bli mer och mer lik dig :-D

Lovas lockar är underbara!!!! Meee löööve lockar :-D



Hoppas att det är bättre på jobbet nu!!!

kram

2009-09-21 @ 09:55:50
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0