Skönt att vara hemma!

Fick ju migrän med Aura i torsdags och efter det så var/är min arm lite bort domnad.
Har även haft ont då jag ska lyfta mm.
Därför åkte jag in till St:Görans för att kolla upp det.
Då dom inte hittade några fel ville dom se så att inte min hjärna blivit påverkad efter migränanfallet.
Men tack och lov såg dom inget på MR.
Jag fick medicin och skickades hem igår.
Är det inte bätre till måndag ska jag höra av mig igen.
Känns inte bra att dom inte hittade något fel.
Min arm känns kall och skum:-( vad kan det vara med den...

Är sjukskriven veckan ut iaf.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj då! Fy sjutton! Riktigt läskigt!

Skönt att du blev sjukskriven och hoppas innerligt den skumma känslan i armen försvinner fort och inte kommer tillbaka mer! kram

2009-10-15 @ 14:16:23
URL: http://skapandejag.blogg.se/
Postat av: sandra

skönt att det är bättre krya på dig gumman

2009-10-15 @ 16:14:44
URL: http://www.hanssonfamily.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0