Grattis Foki!


Tycker Anchisa aka FOKI har en grymt rolig och egen blogg och verkligen förtjänade att vinna årets blogg 2009!
STORT GRATTIS!

Vi vann Blog Awards 2009!

publicerad 2009-10-17

Rösterna är räknade - och nu står det klart vilka som vann i VeckoRevyn Blog Awards 2009. Du hittar året bästa bloggar här!

av Josefin Knave

ÅRETS BLOGG...

FOKI!

Årets nykomling...

FOKI!

Kaxigast i bloggvärlden...

KISSIE!

Årets kändisblogg...

MAGDALENA GRAAF!

Årets blogginspiratör...

BLONDINBELLA!

Årets manliga bloggare...

SCHULMANIA!

Årets fashionista...

LISAPLACE!

Årets mest originella blogg...

FOKI!

Årets foto-/design-blogg...

NEVNARIEN!

Årets veteran...

STINA-LEE!

Guldpennan...

SANNA LUNDELL!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ska jag vara helt ärlig så är det min karl som brukar ändra mitt namn bara för att jävlas. sist hette jag onanist! var inte så kul att heta det då man låg på mest aktiva listan. hahahah.

2009-10-18 @ 00:25:51
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0