Trevlig dag

Blir ett snabbt och kort inlägg, ska börja med middagen strax.

Hade en skit morgon med bråkig familj som sen övergick till en mycket trevlig dag.
Har tagit upp kontakten med en gamla skol kompis, Deborah som bor jätte nära mig.
Och efter frukosten hade jag fått ett sms från henne där hon undrade om jag ville ses och fika.
Tänkte första att nej har ju lite som vanligt att göra hemma.
Sket dock i det och tackade jag till fikaträff.
Lämnade Vilma på dagis och gick till vby.
Vi tog en fika och gick sen i affärer, hittade en skit fin klänning till Vilma (bild kommer).
Sen gick vi hemmåt.
Hon skulle bara låna toan och det kan man ju inte neka en höggravid hehe.
Sen blev hon kvar tills jag skulle hämta Vilma på dagis.
Så skönt att ha en kompis att sitta och prata om allt och ingeting.

Hon är så himla söt som gravid:-)
Verkligen en jätte stor och fin mage, blir riktigt avis på henne som snart ska få föda.
Men NEJ NEJ jag vill INTE ha en till bebis just nu:-)
Dock är det häftigt att få vara gravid och att få föda (tycker jag iaf i efterhand då man inte har foglossning längre haha)

Nej nej, färdigt skrivet för nu!
Barnen är hungriga:-)
Jag med.
Uppdaterar med bilder senare ikväll om tid finns dvs.

hej Hopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0