Sol, snor och ljusare tider

Känns skönt då solen lyser utanför. Längtar så mycket efter sommaren!
Vill sola och bada hela dagarna, måtte det bli en skit varm sommar:-)

Lova och Vilma är snoriga och hostade ikapp hela natten.
Fick ha Vilma i våran säng som vanligt då hon är lite förkyld.
Är rätt mysigt men trångt och varmt.
Lova är verkligen genom snorig. Rinner ur näsan, munnen och ögonen.
På måndag ska vi till Bvc för 1års kontroll och vaccin.

Jag börjar må bättre igen vilket är skönt.
Allt brukar ju alltid lösa sig för en:-)
Har haft en svacka och varit riktigt låg och mått dåligt som fan.
Men är på väg upp ur svackan och ser allt lite ljusare igen,
Har dessutom haft grym yrsel men den börjar lägga sig nu med.

Har inte varit på gymmet på snart 1 månad då jag mått dåligt.
Men ska ta tag i det till veckan som kommer.
Eller iaf se till att jag kommer ut och springer några ggr i veckan.
Är viktigt att man lyssnar till sin kropp då det gäller träning mm.

Nej nu ska jag byta en blöja och sen göra lite lunch och kika efter nå snygg färg glad bikini till sommaren:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0