Idag har vi...

Gått runt träsket
  

Jag flyttade in ett bord från balkongen, vilket tjejerna tyckte var jätte kul.
  

Vi planterade äppelkärnor, paprikakärnor och en potatis.
Vilma tyckte det var himla kul och jag hoppas att något ska växa upp ur krukorna:-)


Till mellenmål gjorde vi muffins


Kvällen avslutas med bad och mys!
Lova har blivit kär i en av mina tröjor som hon bär runt som snutte:-)




Vi hade en toppen dag och tjejerna var i säng redan 19 och somnade snabbt till ljudet av lugn musik...

Kommentarer
Postat av: Erika

tack =) ja jag är halvvägs redan, det går för fort! ja jag tror precis som du säger att de kommer ha roligare med varandra ju äldre de blir. mer gemenskap tror jag än de som inte kommer lika tätt. och det blev som planerat, vi ville ha två tätt sen lugnar vi ner oss =)

2009-05-10 @ 20:14:22
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0