Dejt

Hihi igår var jag på dejt med Andreas;-)
Vi gick ut och käkade på Monkscafé och såg sen på Natt på museet 2.
Monkscafe har ca 1400 olika öl att välja på.
Jag som inte gillar öl tog ändå en äppel öl (MUMS! den smakar som cider och är super god).
Deras mat är helt underbar tog deras ribbs och Moooouuuuaaaaa va gott!!!!
Filmen Natt på museet 2 var skit rolig! Tror jag tyckte att det var roligare än 1an faktiskt, inte ofta man tycker det om en uppföljare:-) Rekommenderas med andra ord.
Vi var hemma igen strax innan 21.
Barnens farmor och farfar ställde upp som barnvakt vilket vi verkligen var glada för.
Är så sällan det bara är jag och Andreas nu för tiden utan en massa måsten.

Tack älskling för en toppen kväll!*Puss!*


Kommentarer
Postat av: Nettan

;) Jadu barnvakt vill jag väldigt gärna vara, men just nu äre lite allmänt kaosigt mellan mig och danne, så jag vet inte när eller om det kommer bli bra mellan oss igen :( /Kram nettan

2009-05-29 @ 17:29:41
URL: http://bigcitylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0