VARNING för gnällinlägg!!!

Åååååååååååååååååååååååååååååååh jag är så less på att gå hemma och vara mamma just nu.
Har inte jobbat på 3år och det börjar sätta sina spår. Man blir ju som dom man umgås med sägs det...
Jag är gnällig, tjatig och riktigt barnslig nu för tiden!
Jag vill ut på en arbetsplats och träffa VUXNA människor som för det mesta inte dreglar, knuffar om kull varandra, bajsar ner sig och får stora utbrott...
Känns inte som om jag gör allt än skäller, tar ner Lova från stolar och bord, försöker stå ut med Vilmas en miljon frågor om allt, tjatet då man är och handlar att hon vill ha allt och inget i affären, utbrotten som tjejerna får då det inte riktigt blir som dom vill, tjafsa med Vilma om att hon måste tvätta håret MM... kan nog hålla på i en eviget och skriva om saker som jag är less på...
Att inte få sova klart är hemskt! Att behöva gå upp 6-7 i princip varje dag med tjejerna och försöka vara glad och rolig, DET funkar inte för mig!!!
Jag är en människa som behöver sova! MASSOR med timmar! Känns som om jag ska gå in i väggen snart... SUCK!

Visst är jag lyckligt lottad som har två jätte fina och goa tjejer! Jag vet allt det där och jag ÄLSKAR dom verkligen mest av allt! Är bara det att jag vill att något nytt ska hända... något spännande och oväntat:-)
Jag vet ju annars exakt hur mina dagar ska se ut.
Jag är bara så less på att känna mig som en surtant som bara vill städa hit och dit!
Jag vill komma hemifrån flera timmar om dagen och få LÄNGTA efter min familj och mitt hem.
Just nu gör jag inte det, vill bara härifrån.
Ska ut och gå då Andreas kommit hem strax...
Behöver luft.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurk:-S

Kommentarer
Postat av: Nicole

Där hade kunnat varit jag som skrivit.... känner exakt likadant som du!!!

2009-07-01 @ 01:12:36
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0