Middag hos mamma

I söndags gick jag över till mamma (ensam) för att äta lite lunch och middag med henne och mina syskon.
Var ett riktigt skit väder och regnade och blåste skit mycket.
Jag låg i soffan och myste med Saras hundar.

Jag och Ragnar. han är hur go som helst!!!
Vi hade ju hans pappa Korven på prov i höstas
.

Puss puss Bruno

Och så var hon hundvakt åt Viggo... hm nej detta var inet mysigt...
Han är dessutom lömsk och har bitit alla i hans familj:-S
Sötaste grimagen jag får till också hahaaa

Söta som få!

Ragnar, Bruno och Viggo
  
Var ju som sagt stormigt och detta möttes jag av då jag gick runt hörnet på väg hem...

Dessutom hade 5 små fågelungar rasat ur sitt bo. Låg döda på vägen:-(

Jag mös hela vägen hem under paraplyet med Sofia Karlsson i hörlurarna:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0