Bokat tågbiljett

Ja nu var tågresan till Norrland bokad.
Ska bli härligt att resa iväg en vecka dit upp i sommar.
Blir jag och Vilma som åker tåget upp. Syrran och brorschan tar bilen. Fick tyvärr inte plats i den lite trist att åka själv men ska nog gå bra är nattåget och liggvagn så vi sover nog nästan hela resan upp.
Alltid skönt att komma ifrån den stressiga storstan.
Hoppas att sommaren ska hittat till Sverige till slutet av juli iaf.

Här hemma är jag själv med stöket.
Ska bli så skönt att få ett jobb att gå till i höst ist för att bara gå hemma med barnen och deras gnäll.
Är riktigt less på att höra deras bråk, gnäll och gråt dag ut och dag in.
Trött på att städa, plocka och laga mat...
Göra i princip samma saker vaaarje dag.. Säger samma saker varje dag... Har samma tjafs med barnen varje dag om och om igen...
Vill bara att det ska hända nå nytt nästa dag...
Gnäll gnäll gnäll gnäll...
suck

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skoj att ni ska åka dit upp :) alltid skönt att komma iväg lite, få lite luftombyte och se nåt annat. Då värdesätter man sitt eget hem mer när man väl är hemma igen!



Ska Vilma vara ledig nåt från dagis i sommar eller hur har du/ni gjort med dagis?

Gustav är ledig fom ons i nästa vecka och fram till aug då Varga börjar på dagis. Just nu känns det lugnt för mig, men visst längtar jag med till hösten med att få jobba :) men efter någon vecka ensam med båda barnen känner väl jag som du gör nu ;)

Du svarade aldrig på mitt sms .. Hur går det med jobbsökandet?

2009-06-13 @ 15:36:08
URL: http://skapandejag.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0