Beachen 2009...

Jag hade ställt in mig på att i år skulle jag hunnit tränat och ätit bra och varit i tipp topp form...
Blev det så? NEJ
Som alltid kommer det en massa imellan.
Men jag är rätt nöjd ändå!
Varför ska vi tjejer vara så hårda mot oss själva?
VI DUGER SOM VI ÄR!
Vi måste lära oss att acceptera dom vi är och hur vi ser ut oavsett ålder och vikt.

Var på Gina härom dagen och det gick omkring en dam och svor och förbannade sitt utseende.
Det gjorde mig ledsen:-(
Hon kom ut i en klänning, tittade på sig själv och sa "fy fan va ful och äcklig du är"... och sen gick hon till nästa spegel och svor....
dagligen läser jag om dessa bloggerskor som hetsar varandra att rasa i vikt, äter bantningspiller, mammor som gör allt för att orka hinna komma i bättre form.
Är inte ofta jag stött på en blogg med någon som verkligen trivs med hur dom ser ut och är (BlondinBella kanske är undantaget..) 
Alltid vill vi ändra på något. Allt ifrån hårfärg till kroppsstorlek.

Rätt sorgligt tycker jag!

Det är sommar och skit varmt och vi tjejer tittar oss i spegeln flera ggr per dag och talar säger att vi inte duger.
Vad gör några kilon extra igentligen tänker jag? Jag är frisk och min familj mår bra!

Idag ska vi ner på stranden och visst känns det jobbigt men jag har kört pepptalk på morgonen och känner mig i bra form både i huvudet och kroppen hehe:-)

Peppa dig själv mera! tryck bort alla dumma tankar! din kropp är otrolig och unik:-)
Finns bara en av dig, ta hand om dig!

Vilken bikini ska man ta tro:-) Ego pics;-)
 
 

MOT STRANDEN:-)
Blir en heldag med familjen nu:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet och helt rätt darling !

Du är super hot ! ;)

2009-06-25 @ 12:31:49
Postat av: veronica

sista bilden, super fin bikini!!!!

Du behöver absolut inte skämmas på stranden... men för oss som faktiskt ser ut som hängbukssvin så är det tuffare :-D



Bra skrivet.

2009-06-25 @ 20:12:27
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0