Lova 1år och 1mån

LOVA

Lova är ett yrväder som inte liknar något annat på denna jord.
Hon har en enorm egen vilja och skriker högt då hon inte får som hon vill.
Hon älskar att klättra, tar sig snabbt upp på köksbordet.
Att vrida på knapparna på spisen är kul...
Hon är helt orädd och springer fram till allt och alla utan att vara det minsta blyg.
Hon kan nu göra alla rörelser till Imse Vimse Spindel.
Hon pratar sitt egna språk.
Kan säga öga och peka på sitt och andras ögon, Hej och hej då, gnägga som en häst, nej, tack och mamma.
Kan dricka utan pip.
Slutat med sin välling.
Hon gillar att sitta bredvid Vilma och försöka leka med henne och hennes leksaker. Oftast blir det mest bråk då Vilma tycker att Lova förstör.
Hon gillar verkligen att läsa böcker. Sitter gärna på golvet eller balkongen och kikar i en bok.

ÄLSKAR DIG MED LOVA OCH DU ÄR EN FRÖJD FÖR ÖGAT

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Vad bra att du mår bra, bra att det funkar iallfall. Håller med dig, rätt svårt när man har en pojkvän som älskar det och är smal och behöver äta sånt. Jo försöker röra mig så mycket, börjar dock att sommarjobba på dagis imorgon så får röra mig riktigt mycket där sen får jag se om jag orkar / har tid att röra mig efter.

jag vill gå ner mina 50 kilo sen väga det resten av mitt liv. Ha de bra, kram. <3



KRAm //Linda

2009-07-05 @ 22:20:11
URL: http://jagvillintevaratjockmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0