Härliga underbara värme!

Ser på väderlekarna att värmen ska lämna oss igen.
har varit 2 helt underbara veckor med mycket sol och bad.
Idag var vi på stranden igen med Deborah, Zandrah och Deborahs mamma Tina.
Det var jätte mysigt och Vilma gillade verkligen Tina. Hon satt vid henne på en sten i vattnet och lekte:-)
Lova var helt slut då vi gick hem från stranden och trodde nästan hon skulle somna.
Märktes att Vilma med var trött och värmen gjorde det inte bättre.

Jag var nyss upp i centrum och handlade mat och släpade mig hem med en full tung ryggsäck.
Svettades som en gris. HUVVA!

Men som sagt värmen har varit härlig men en vecka med lite lägre temperaturer är väl okej då men inte så mkt längre haha.

Sitter och tittar på kattungar. Guuud så söta vissa är hihi
Vilma önskar sig en katt då hon fyller år.
Hon önskar sig även; barbie, rosa paket, en cykel, ritpapper, pennor mm:-)
Tänk va fort tiden har gått:-) snart fyller hon 3 år våran lilla stora tjej:-)
Mammas älskling!

Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: MammaMia!

Jo men ibland vill man bara ge upp, känns som om man aldrig kommer att klara det.

Ja hon är så himla underbar, ja hon föddes med väldigt lite hår där och längre på sidorna., Precis som mig när jag föddes. Hehe ja hon liknade en liten munk gulligt:)

2009-07-02 @ 21:03:51
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Malin Schwartz

Nee det är ingen som köpt den än =).

Intresserad? =)

2009-07-02 @ 21:15:10
URL: http://malinschwartz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Solen får gärna vara kvar, men det skulle inte va fel om värmen mattades av lite lite :)

2009-07-02 @ 21:45:20
URL: http://skapandejag.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vi har varit ute för det mesta =) ni då? kram angelica och Thindra

2009-07-03 @ 00:06:00
URL: http://geca.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej förstår att du inte har lust att vara på gymmet, det har egentligen inte jag heller men har inget att göra hemma.

Ja men det är ju toppen att du går så pass mycket, det är jätte bra faktiskt. Tyvärr är jag ingen strand och bad människa, det är inte ofta man ser mig på en strand och har faktiskt inte badat iår :P

Aha men när du hoppar över sötsakerna blir du ofta sugen? Skönt att kunna njuta så av lugnet och bara ta lite godis :)

Nej exakt, om man förbjuder det helg så tror jag med att man vill ha det mer och kanske äter man mer då med. Min kompis gav mig rådet att bara äta på lördagar om jag vill ha något, följde det rådet och vissa lördagar vill man ändå inte ha något, inte ätit på två veckor, inget godis då alltså, någon glass ute har gått ner dock.

Jo jag och min kompis brukar ta gymmet varannan gång och simma de andra gångerna, så vi inte gör samma hela tiden, nu tränar jag dock själv då hon sommarjobbar. Blir fyra gånger denna veckan när jag har gått iväg idag, har ändå inget att göra förrän ikväll. Jo kroppen måste hinna återhämta sig och det fick inte min innan, det märktes med olika saker.

Hur insåg du det? För det var verkligen stort att inse att du duger som du gör, jag har aldrig tyckt det i mitt liv faktiskt. Jo jag har säkert för höga mål, min syster sa att det kan vara "enkelt" att gå ner men sen att hålla det är det svåra och jag tänker mest på allt jag ska gå ner, tänkte inte innan på hur mycket jag faktiskt hade gått ner utan såg bara allt som var kvar. Pratade vid ett tillfälle med en psykolog för jag visste själv att något var fel. Så det har hjälpt mig lite. Men tycker du är starkt som verkligen börjat inse det, kan inte komma över det :P

Delmål låter faktiskt som en bra idé, det ska jag nog ha, nej ska försöka inte ta ut med, ja roligt ska det ju helst vara, dock är det inte alltid det tyvärr men med lite bra musik brukar det mesta gå.

Jo jag tränar som sagt med min klasskamrat/nära vän och vi skiftar mellan gym och simma. Men jag går helst inte och simmar själv, har stooooora komplex över min kropp och känner mig mer säker när hon är med.

Mitt blev med långt, men ditt gav väldigt mycket. Är rikigt glad jag gick med i viktgruppen, exakt det jag behövde :D

Tack, det var snällt av dig, tycker du med kämpar på bra. Tillsammans kan man klara det mesta :)

Vad händer idag/helgen?

Kram

2009-07-03 @ 11:28:01
URL: http://halmstadsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0