bygge av cykel!

Nu ska vi bygga ihop Vilmas present, en egen cykel:-)
Bilden på kartongen...


Kommentarer
Postat av: Adele

Tjofräs! Imorgon ska jag hyra film, vet du någon bra film som du kan tipsa om? :)



- http://moonew.blogg.se/2009/july/filmtips.html#comment

2009-07-11 @ 22:02:56
URL: http://moonew.blogg.se/
Postat av: Marie

Hejsan :) Jag behöver din åsikt! Gå in på min blogg och säg vilken header som är finast, skulle vara guld värt :) (Om du ser detta som reklam, spam osv. ber jag om ursäkt..)

2009-07-11 @ 22:44:22
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/
Postat av: sandra med famiilj

vad fin

2009-07-12 @ 08:09:17
Postat av: Malin

Aha ja det är alltid tråkigt att behöva avliva djur men det är för deras egna bästa vid vissa tillfällen. Min syster avlivade hennes hona som var 9 år när de fick tvillingar, hon blev avundsjuk och kissade överallt. De provade att ha henne hos en annan men då låg hon bara under sängen.



Usch stackars din hona :( Men bra att ni hittade någon annanstans för henne.

Nej det kan vara så att man känner att det inte riktigt passar, förstår att du nu längtar efter en katt igen :)



Aha jo under sommaren föds nog fler kattungar än när jag skaffade min. Så ni ska till Norrland? Vad mysigt.



Passar ju bra med något som går från ena fönstret. Men då bor ni ju perfekt så den kan vara ute, min katt smet ut en gång. Så jag har henne inte ute mer, hon hade aldrig varit ute och hon var jätte rädd när hon kom ut. Sen är jag rädd att hon ska försvinna med :( Nej man vill ju inte den ska bli påkörd eller att något annat händer den.



Men det är bra att du mår bra faktiskt, jag känner att man blir mer pigg dessutom. Träningsvärk är aldrig fel :P



Nej men 3 dagar är alltid något, bättre än inget. Ja men det är ju bra om du kan träna bra då :) Det är ju toppen att du gör något de dagar du inte går på gymmet, då håller man igång kroppen ändå.



Usch kan bara tänka mig hur jobbigt det är :( Jag förstår att du inte vill stå på plus heller, min rädsla är att jag har gått upp fast jag tränat 5 dagar denna veckan, joggade ute igår till och med.



Hmm så det hjälper att minska suget om man borstar tänderna, det visste jag inte :P



Jo men det kan vara bra att du går ut då, så slipper du det ja. Bra att du kunde byta ut det den kvällen, man känner ju sig duktigare med.



Det är ju bra om du klarar en dag i veckan, nej förstår att du inte vill ta bort det helt, det vill inte jag heller och hade nog aldrig klarat det.



Ohh vad kul med ny tv :D Blev det fint?

Och blev hennes cykel bra? Hon måste ha blivit super glad.



Skönt att komma iväg till gymmet ju :) Jag vet inte om jag ska ut och gå/jogga, kunde knappt komma ur sängen imorse efter joggingen igår. Jag har inte joggat på minst 6 månader och körde intervall. Men fy vad det tog.



Mysigt med kalas ju och ännu mysigare för din sambo att ha semester :) Kan tänka mig att det ska bli mysigt att ha honom hemma ju.

Igår gick vi en liten bit på runt 20 minuter för han skulle till en kompis, sen gick jag vidare själv och slutade med att jag joggade intervaller. Men trivs nästan bättre själv, har Michael Jacksons bästa låtar på min i-pod och det är en timmes musik, när den åker på så är jag i en annan värld. Kan nästan gå hur långt som helst :)



Hoppas ni har det super trevligt idag på kalaset och att du unnar dig något!!

Ha en fortsatt trevlig söndag :)



Kramar

2009-07-12 @ 14:22:54
URL: http://halmstadsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0