Bilder på Ballen

Så här blev det igår då jag pysslade på balkongen:




Kommentarer
Postat av: MammaMia!

Skit fint:)

Ja men igår så åt jag riktigt! =)

jag är inte stolt över att man inte hinner äta, men som du sa svårt att hinna med när man är hemma själv med en liten bebis! =)

Ja hur lång är du och hur gammal är du? =)



kramar Mia

2009-07-04 @ 10:56:22
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: MammaMia!

Ja fast det blir bättre för varje dag nu tycker jag. Måste ju verkligen äta rätt för lilan tar min näring när jag ammar =)

2009-07-04 @ 12:17:36
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint du gjort!!!! =)

2009-07-04 @ 16:14:12
Postat av: Malin

Gud så snygg du har gjort där! Önskar jag hade råd att fixa uteplatsen och trädgården här.



Jo jag tycker du har massor av energi som orkar allting, själv har jag ingen energi till att fixa här hemma. Ja aldrig fel att rensa huvudet ibland faktiskt, bara gå ut och tänka en massa.



Jo min sambo stöttar mig fast han inte tycker jag behöver gå ner utan att jag är bra som jag är, men jag gör det för mig själv. Han är muslim så han äter inte samma som mig, men det funkar. Godis och liknande har jag inte ätit på två veckor, bara den envisa colan som klänger fast. Har pratat med honom om att gå ut och gå, får se om det blir av med, dock var han positiv till det :)

Jo sant att man har hela livet framför sig, bara tänker mest på nuet och glömmer bort annat. Nej inget skoj att leva om man bara räknar kalorier och glömmer bort att leva lite med.

Det sista är nog det svåraste faktiskt och sen att hålla det med. Bra om du lyckas med det godiset, att då ta till nötter är toppen, så slipper man suget. Och att ta ner cola till någon dag bara, men inte att ta bort det helt. Jag var super sugen på godis innan men har inte gått och handlat något, vi åt pizza igår så känns som det får räcka i helgen tror jag.



Ska verkligen kolla upp de där böckerna, jag tror jag hade behövt det för min egen skull, behöver tycka om mig lite mer. Och att aldrig känna sig nöjd är inte bra alls, då kan det gå illa.

Men att säga att jag älskar mig själv, det vet jag inte riktigt. Det är mitt eget fel att jag är i denna situationen men även bara jag som kan ändra på det om jag bara vill. Kanske får prova att säga det någon gång och se hur det känns. De dumma tankarna får gärna gå bort :) När resultaten kommer så känner man sig bättre och då vet man att det funkar.

Att ha en sån "må-bra-bok" låter verkligen som en bra idé så kan man kolla i den när man mår lite sämre och inte har någon lust eller ork. Lovar jag ska kolla upp de böckerna.



Det låter väldigt jobbigt det med hormonrubbningar, vad är det som händer? Tänkte om du blir arg över det minsta och gråter lätt med? Ingen direkt koll på sånt så blir lite nyfiken.



Kan knappt att du förstod en sådan sak. Ja att säga att jag älskar mig själv låter lite galet men det är värt ett försök faktiskt. Fast jag har inte direkt fött några barn, det enda jag är stolt över är att jag gjorde slut med mitt ex, lång historia men han satt inne 2 år och 2 månader pga en våldtäkt och efter ett år lyckades jag komma därifrån. Mycket mognad tog det då han hade tryckt ner mig regält.



Jag äter faktiskt med det minipillret och har ätit dem i 3 år nu tror jag. Det enda är att jag slipper min mens, vilket jag är lycklig över :)



Jo det låter bra med ett sånt mål, exakt, har man gått ner mer så är det bara positivt. Jag gick ner 20 kilo på 6 månader, gått upp lite till nu men ändå inte tillbaka där jag startade.



Jaså? Jag har hört att 5 kilo är en storlek i kläder, vet dock inte om det stämmer men det borde det göra på ett ungefär. Hände det mer på måttbandet än på vågen för din del?



Jag hoppas med jag vågar gå dit ensam, min sambo skulle vilja gå dit med mig men jag brukar simma med min kompis istället. Lovar jag ska prova på det själv, kanske i veckan. Är ledig så har ändå inget att göra och tidigt på morgonen så är där mest pensionärer. Vet inte vart jag skulle simmat om jag skulle simma ute så den hoppar jag nog.

Jo det kommer säkert vara jobbigt innan man väl gör det och sen som du säger kommer man vara jätte nöjd.



Jo jag har msn och har lagt till dig där nu :)Håller med dig om att det blir långa :P



Tack, hon har sina stunder när hon inte är lika söt och man vill mest hon ska vara tyst. Men älskar henne väldigt mycket så skulle inte vilja byta henne.

Tog dock en vilodag idag med, kände att jag behövde sova ut lite. Imorgon tar jag nya tag och nästa vecka, ja då du :)



Ha en fortsatt underbar lördag!

Kramar Malin

2009-07-04 @ 20:22:07
URL: http://halmstadsbo.blogg.se/
Postat av: Sussi

Mysigt! :-)

2009-07-05 @ 01:28:28
Postat av: tanten

Gud va mysigt! Var har du fått tag i de där ugglorna?

2009-07-05 @ 13:50:20
URL: http://www.hanky.se/Alovelylife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0