Syrran,snask och uppesittarkväll

Igår gick jag över till syrran på eftermiddagen. Vi handlade ett 6-pack cola och massa godis.
Sen blev det middag på vällingbyhus, Gyros tallrik med pommes- MUMMA!
Resten av kvällen satt vi i soffan och glodde på tv, åt godis, kikade i en massa fotoalbum.
Skrattade hysteriskt åt hur FAN man sett ut:-)
Tänkte bjuda er på några bilder på mig under åren som gått;-)

VILL VARNA KÄNSLIGA TITTARE FÖR STARKA BILDER hahhaaa

Korten är fotade med min mobil, därav reflexen på alla kort...

Här är jag 15-16år...haha
Hade långt riktigt hår då


17 år


18.år- crazy look och mitt smalaste jag:-O

19 år-Blond och mörkhårig....


gravid med Vilma vintern 2005- sommaren 2006.
Efter det var man inte riktigt sig lik hahaa
Här har vi just kommit hemfrån bb


21år- Vilmas första år i livet:-)


Vilma och jag har legat och vilat hemma hos mamma


Vilmas  1-årskalas


Jag har verkligen bytt hårfärger och frisyrer under mina 23 år:-) Himla kul att se tillbaka på alltman varit med om.
Hoppas ni fick er ett gott skratt åt tokiga mig;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

´Precis som mej, byter hårfärg hela tiden, men när du va blond och mörk va skit snyggt! man kanske ska sattsa på ett sån frilla igen? ;)

Snyggt det blev med löshåret oxå!!!! hur har du satt fast det?

TAckar för utmaningen ska ta mej an den senare idag ;)

Kram!!

2009-01-19 @ 08:20:03
URL: http://emmaperssons.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hihi roligt att se gamla bilder!

Har med haft den tanken faktiskt.

Men alla våra gamla bilder ligger på vinden .. tyvärr.



kram

2009-01-19 @ 13:19:40
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0