Jag önskar...

* Att jag var rik
* Att jag låg vid en pool utomlands och solade
* Att jag fick vara någon annan för en dag



Idag är inte min dag helt enkelt...
Inte ofta det är mina dagar nu förtiden. Längtar så sjukt mycket efter att få komma ut och jobba igen.
Om man inte varit hemma med två barn i flera år kan man nog inet förstå min längtan.
Att få umgås med vuxna kollegor, träffa nya människor, prata om något annat än Pippi och bebis språk.
Bara få käna egna pengar som kommer in på mitt konto i tid.
Få gå till ett jobb och längta efter sin familj.
Få mysa och njuta av varandra på helgerna då alla är lediga.

Just nu uppskattar jag inte nått känns det som...
Just nu uppskattas jag inte här hemma heller för den delen.

Jag Önskar....

Kommentarer
Postat av: Emma

ja vet precis hur de känns!! alla tar bara förgivet att man sköter allt, noll uppskattning verkligen! eller de är iaf inget dom visar dom vi kallar karlar,,,

2009-01-03 @ 17:50:37
URL: http://emmaperssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0