Jobbat min första dag på över 3år!!!

Känner mig rätt trött nu!
Jobbade 9.30-17.30 idag och kom hem strax innan 19. PUH

Är jätte spännande då vi öppnar en helt ny förskola och man får vara med och påverka hela verksamheten!
Samina som är min kollega är jätte trevlig och vi funkar riktigt bra ihop.
Det är full rulle och finns massor att göra.
Sätta upp hyllor, möblera, göra reklam för fsk då den är privat, måla, hamra, fixa. fixa och fixa en massa:-)

Idag har vi mest pratat och pratat känner mig helt matt.
Vi har gått igenom en massa vilkor och sånt.
Vi har försökt planera hur vi ska ha inne miljön för att det ska bli trivsamt och fungera bra.

Imorgon och fredag jobbar jag 9-16.

Orkar inte blogga mer nu.

Lägger mig och vilar på soffan....

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul! Vart e det någonstanns då? Jättegrattis till jobbet iaf! Kram

2009-08-12 @ 22:27:33
Postat av: emma

Fy sjutton va roligt!!!! Grattis i massor:)

2009-08-14 @ 07:57:01
URL: http://mammaemmasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0