En rubrik!

Här kommer ett snabbt inlägg.

Har haft en givande dag på jobbet.
Vi har nästan ställt i ordning på avd nu som vi vill ha det.

Idag satte vi även upp reklam för Fsk.
Vi behöver nu sitta och planera verksamheten mm!
Är så himla kul att få vara med från början då man får bestämma så mycket själv.
Lite blondare, lite bättre hehe


Här hemma går det väl bra också hoppas jag:-)
Andreas är hemmafru och det har gått bra.

Lova börjar på dagis på måndag, spännande!

Vilma är glad och go då jag kommer hem från jobbet.

Whiskey leker med barnen och mår bra:-)

Nej nu är jag trött och ska strax krypa i säng för att sova ett par timmar:-)

Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack, ja fast jag är ju inte nyttig alltid unnar mig något gott på helgerna. Javisst jag vill ner super mycket just nu! =) Jadå det går bra =)

kramisar

2009-08-14 @ 00:08:25
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: mamma

oj vilka fina ljusa lokaler ,gulligt ni gör det lycka till älskar dig pussar mamma

2009-08-14 @ 07:27:46
Postat av: Killen med spindelkallingarna

Du är så duktig. Och snygg.



Duktig och snygg. Fast jag saknar dig.



Älskar dig :D

2009-08-14 @ 08:20:41
Postat av: Danne

Vafan då, hette den inte Zelda??

2009-08-15 @ 19:59:23
Postat av: veronica

Åhhh vad roligt, visste inte att du har börjat jobba :-D

Gratttttttiiiiiiiisssssssssssss

Såååå glad för din skull!!!!



Ditt hår är super super snyggt, måste ta tag i mitt burr....



Katten är ju sjuuuuukt söööt!!! Geeee mig!!!



Roligt att läsa att du fått jobb!!!

Kraaam

2009-08-15 @ 21:48:40
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0