Trötter

Fy jag är så trött.
Glad att Andreas med är hemma och man kan dela upp sig.
Passade på att vila/sova då Lova sov på fm.

När hon vaknade blev det lunch och Andreas tog Vilma för att åka och handla.
Barnen är pigga och glada.
Har inte kommit något mer från dom ännu. Hoppas det håller i sig.

Ikväll ska jag sätta mig med räkningarna, inte orkat göra dom ännu.
Deklarerade iaf åt mig och ANdreas idag, himla smidigt att göra det via servicetelefonen:-)
Vi får tillsammans tillbaka riktigt mycket på skatten vilket alltid är skoj till semestern.

Annars fördriver jag dagarna med att kika efter jobb.
Känns som om det finns noll...

Lägger in några bilder från imorse.

Vilma är så duktig på att lägga pussel. Klarar ett pussel med 27 bitar utan hjälp.
 
Tar igen sig i mammas knä

Haha helt plötsligt har ungen satt sig mellan bokhyllorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0