Torsdag

Idag blev Vilma lite ledsen då jag lämnade henne men det hade gått över så fort jag gått.
Hon är så glad då man kommer och hämtar henne på dagis. Verkar trivas.
Imorgon ska hon vara där en hel dag 9-15:-)

Efter lämningen gick jag till mamma och fikade.

Lova och mormor pussas

10.15 var det dags för BVC.

Efter BVC blev det att jag gick in på KappAhl och hittade då en jätte fin pyjamas till Vilma och ett par super söta "skor" till Lova:


Hästar som Vilma älskar:-) Hon blev jätte glad då hon fick den:-)


Så sockersöta tossor:-)

Jag har försökt in i det längsta att INTE gå in på Lindex... men idag föll jag dit:-)
Detta fick jag med mig ut:

Snyggt och skönt set till Vilma


Och ett set till Lova

Funderar på om tjejerna ska ha på sig detta då det blir fotografering på dagis. Ska få ta ett syskonfoto hoppas tjejerna går med på det:-)
Jag är verkligen shopping galen, jag vet;-)

Vilma va rätt trött då vi kom hem från dagis och slappade lite i soffan då jag ammade Lova:-)
Hon hittade då min nya Vecko Revyn och passade på att spanna in alla snyggingarna i tidningen.
 
Skön stil;-)

Syskonkärlek är underbart:-D Är så stolt över att ha gjort två så underbara barn.
  
Sitter och pratar lite

Även om jag just nu känner mig så trött och sliten finns det inga jag hellre spenderar mina dagar och nätter med än min underbara familj! Visst är det rörigt och stressigt ibland att ha 2 små hemma och man känner att man inte räcker till ibland. Men man får så mycket kärlek av dessa två att man kunde leva endast på den.
När Vilma läser min tidning och lutar sig bakåt mot kudden och säger "kudde mysa" smälter man verkligen. Hon är helt underbar den goa tjejen. Hon är envis, rolig, busig och en av mina största gåvor här i livet!
Att skaffa barn är absolut det bästa jag någonsin gjort!
Ska bli underbart att se dom växa upp och utvecklas.
Lova blir nog minst lika underbar som sin storasyster och pappa:-)

Jag är verkligen lyckligt lottad med en så fin familj!

Kommentarer
Postat av: Johanna

gaaah AVIS på allt fint du köpt till kiddzen !!

Vill ju med ha mysdressen till Gustav ! och den andra dressen som Lova fick har jag funderat på, men vill se den irl först ;)

Jätte fina skor Lova fick ^^ och pyjamasen Vilma fick skulle Gustav Älska !! =)

Hm.. försöka få med gubben på shopping kanske? ler

KRAMAR i Massor !

2008-09-05 @ 08:30:45
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0