Många måsten...

Måste städa, tvätta, laga mat, vika tvätt, handla...
blääääää
Känner mig otroligt seg idag i hela kroppen.
Tjejerna vaknade vid 6 och Vilma va sen på uselt hurmör då vi skulle till Fsk.
Hon grinade då jag gick. Känns jobbigt i magen:-(
Har skrivit min "Att göra Lista"...
Tvätten är i maskinen och nu ska Lova ammas.

SKÖNT att det iaf är fredag och alla är lediga imorgon!
Skulle hämtat Vilma kl 15 men vi bestämde att jag kommer 13.30 idag med:-)

Nej bäst att sätta igång så det blir lite helgfint;-)

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Hej! Får du leka i bollhavet på IKEA? Ha det guld!

2008-09-05 @ 10:20:27
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Helgfint?

Det finns inte här just nu :p

orkar inte, vill inte ! :p

helt off när det gäller städning, men jag kanske får mig ett ryck senare idag ;)

kramen

2008-09-05 @ 13:13:50
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0