Fredagen den 12

Igår var jag hos Bm och fick Minipiller. Funderarde först på att välja kopparspiral då jag inte gillar att proppa i mig hormoner. Men efter jag läst om biverkningarna på internet (riklig mens och mensvärk) bestämde jag mig för att ta de pillerna som funkat bäst för mig, Cerazette. Med dom utblir min mens helt. Finns även hormonspiral som också gör att mensen uteblir. Äter nog pillerna tills dom är slut och sen väljer jag ev en spiral beroende på hur jag mått med Cerazette...

Lova sov gott på tunnelbanan på väg hem trotts alla förseningar...

Sara fick hämta Vilma på dagis. Dom gick sen hem till henne och jag mötte dom efter Barnmorskan.
Jag handlade mat och sen gck vi alla hem till oss. Även min bror kom över och åt middag med oss. Trevligt.


Vilma gungade och åkte sen rutschkana! Hon har aldrig vågat åka den! Hon hade så roligt.


Lova hade somnat om igen. Matade henne i amningsrummet i vällingby och sen jollrade hon hela vägen till Myrparken och somnade då om:-) Hon trivs verkligen att få sitta upp i vagnen.

Hade en toppen dag. Alltid skoj då syskonen tittar över:-)
Även Saras hundar var med. Avslutar med en bild på dom:-)

Ipsos och Bruno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0