Fredag och äntligen kväll!

Nu sover båda barnen.
Jag han med det mesta av det jag skulle göra idag.
Lagade middagen vid lunch och värmde sen bara på den i ugnen då det var dags att äta.
Kändes smidigt och så slapp jag ställa mig vid spisen ist för att vara med barnen.
Blev en jätte god pastagratäng:-)

Det hade gått bra för Vilma på dagis. Hon hade slutat gråta då jag gått.
Gick upp ovh handlade mat och sen hem för att städa.
När jag sen skulle tillbaka och hämta Vilma kom jag på att jag nog ska test att ha Lova sittandes i vagnen.
Det funkade jätte bra.

La en filt som lite stöd för hennes huvud.


Båda tjejerna i vagnen.


Somnade sen gott i vagnen:-)

Lova sov gott medans jag och Vilma lekte i parken på vägen hem från dagis.
 
att gunga är roligt.

Sen såg vi en stor spindel som Vilma tyckte jag skulle hålla i.
Hon hämtade en sandkaka och sa att det var mat till spindeln...

Dock slutade det lite olyckligt för den här spindeln... då Vilma klev på den... haha
annan spindel sa hon efter hon mosat det... och att spindeln var trasig....

spindeln före....


Spindeln efter...

Vi ick hem och lekte tills det var dags för middagen.
Efter maten badade tjejerna.
Sen var det äntligen dags för Pippi.
Tog inte allt för lång tid innan Vilmas somnat i soffan:-)



Det var allt från oss för idag:-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅÅ ser ju jätte mysigt ut för dem båda i vagnen !!

Ser ut som Lova klarar det där jätte bra :)

de börjar bli stora, alla våra barn ^^



Såå fin dress Vilma fått !! avis

Marcus säger jag får köpa den sen när vi har pengar igen ler Hoppas bara den finns kvar då !



KRAMAR i Massor !!

2008-09-06 @ 14:51:30
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0