Ännu en dag i livet:-)

Läste just i Hannas blogg, hon dog av canser 15sept.
Ibland glömmer jag hur lyckligt lottade vi är som får vara i livet.
Alla roliga, spännande underbara saker jag får uppleva varje dag!
Det är lätt att man tänker för mycket på hur trist och jobbigt allt är i vissa perioder (som att man e fast i amningsträsket och 2års trotsen). Är väldigt bra då man påminner sig själv på hur lycklig man egentligen är!

Andreas är världens underbaraste, smartaste och snyggaste pojkvän på jorden:-)
Han är även en toppen glad, rättvis och duktig pappa!
Ser verkligen upp till honom. Han har så många fina egenskaper som jag beundrar.
Tex att han är så målinriktad. Det han bestämmer sig för att göra/klara av, fixar han utan problem.
Han har ett underbart tålamod. Önskar att jag med kunde ha lite längre tålamod ibland:-)
Han kan och vet så mycket om allt möjligt. Är verkligen intressant att ha diskutioner med honom.
Hans humor var det jag föll för:-) stenhårt föll jag:-)
Det finns ingen som du älskling och jag vill alltid vara med dig! Tack för mina 4 bästa år i mitt liv och tack för 2 underbara barn och tack för alla dagar som ska komma!!!


Lova hejar på pappa då han spelar tvspel i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0