Tack gode gud att vi skaffade Manducan:-)

Idag har jag verkligen haft användning för den. Har dammsugit och skurat golven med Lova på magen:-)
När jag var klar hade hon somnat. Så effektivt och mysigt att få bära henne.
Har handlat tårt ingredienser mm inför imorgon:-) Ska baka tårtan imorgon bitti.
På lördag ska jag och Andreas göra något ( som är hemligt för mig...) och mamma ska passa Lova ett par timmar och Vilma åker till farmor och farfar ett par dagar. Ska bli mysigt att få ro om honom själv.
På söndag kommer Sara och Bruno.
På söndag kommer även Korven hem till oss:-) en underbar Petit Brabancon hanne på 2år:-D Han ska få bo här hemma med oss:-) Hoppas Andreas ska gilla honom då han varit lite anti mot att skaffa hund men nu gett med sig att vi ska testa och ser hur allt går:-)
Längtar verkligen! Har haft 3 hundar och saknat att ha hund i mitt liv länge!
Hoppas allt ska gå vägen:-)

Har bakat en äppelkaka som jag ska mumsa nu i lugn och ro i soffan:-)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: jo ag kollade det stod inte med på rekommenderade produkter på astma o allergiförbundets hemsida, och det är ju inte märkta med de symbolerna på paketen. men fungerar de bäst för er så är det ju så klart att ni ska använda dom =) vi kör pampers och det fungerar för oss. Natusans oljor innehåller mineraloljor som man bör undvika. Ha en fortsatt bra dag!

2008-10-30 @ 15:12:52
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så du fyller alltså år snart? Jag har ju ingen koll :p Va mysigt för er att få vara helt barnfria :) och spännande att ni ska få hem en liten Korven ! ^^ ni ska alltså ha honom på heltid, eller ska ni testa först?

Kram kram

2008-10-30 @ 15:51:50
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: camilla

åh vad kul! så du övertalade honom till sist! :)

2008-10-30 @ 18:32:17
URL: http://nakenfis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0