Min dag!


Åh vilken dag jag haft! Det vart en toppen bra födelsedag! Bästa på länge helt klart:-)
Bjöd på en god tårta, kakor, fingrar och så hade mamma bakat en kaka:-)
Fick fina presenter med bla en stor ljus lyckta, grön fleese filt, grön lampa, hårprodukter, underbart läppglans från nivea, en bok av Mia Törnblom, en stor blomma mm!
Fick en massa bra saker som jag verkligen har användning av. Älskar ansiktsmasker och hårinpackningar:-)
Ska fixa mig ordentligt imorgon innan jag och Andreas ska iväg.
Slänger upp lite bilder nu;

Mamma och Lova

Vilma äter kaka


Några av alla paket jag fick:-) ( TACK IGEN!!!)

Vispar grädden
 
Min tårta och mammas kaka

Vilma och jag lyssnar på Charlie och Lola sången på Youtube...



Den fina blomman jag fick av min snälla mormor.

Lova och jag

Middagen från donken hihi Orkade inte gå och handla idag efter allt besök så Andreas fixade med sig snabbmat:-)

Mina fina blommor. Andreas hade med sig en bukett då han kom hem från jobbet. Glad man blir:-)
  
Blommor i närbild;-)

Ljus lycktan lös så fint på balkongen. ( Vi ställde den på en blå skål så att den kom upp lite)

Det var min födelsedag:-) Och den var verkligen toppen! Min mamma, bror, mormor, pappa, Andreas föräldrar ocg syster med familj kom förbi.
Vilma åkte med farmor och farfar hem. Hon var så trött att hon hade somnat i farfars knä på bussen hem till dom.
Hoppas hon får ett par roliga dagar med sina farföräldrar.
Jag själv är sååååå nyfiken på vad som ska ske imorgon. Och va sjutton ska jag ha på mig?
Kanske bli en akut shopping imorgon på dagen? Vi får la se:-)
Nu ska vi mysa till det i soffan jag och Andreas!

Hej hopp och sooo long cowboysare!

*En liten hälsning till syrran: Saknade dig idag! ska bli kul att ses då du e ledig från jobbet på söndag!*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj vilken underbar dag du fick vännen !!

härligt

Massa fina blommor och vackra paket ! :D

Vad innehöll dem? =)



KRAMAR i Massor !!

2008-11-01 @ 10:48:36
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0