Sov lilla barn sov...

Suck... Lova är så trött men somnar ändå inte.
Somnade en gång vid bröstet men vaknade då jag la ner henne i sin säng.
Somnade nu i min famn och verkade vakna då jag la ner henne i sängen. Jag vet inte riktigt då jag stängde till dörren och gick ut. Hoppas att hon ska komma till ro.
Andreas jobbar sent och messade just att han slutat. Puh lång kväll för honom och för mig.
Funderar bara på vilken rutin jag kan ändra för att Lova ska somna tidigare på kvällen... Är väl som vanligt inget jag kan styra över:-) Hon sover ju då hon behöver sova.

Jag längtar så mycket efter att få lite barnvakt. Och första gången båda tjejerna iborta hemifrån ska bli mysigt. Då ska jag verkligen ro om Andreas:-) Längter efter egen vuxen tid nu:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0