Inte orkat...

Hej igen...
Har inte orkat bloggat på ett par dagar.

Vilma är hos sin farmor och farfar till på måndag.
Idag sov jag halva dagen med Lova. Sen bar det av ut i snön upp till vällingby för att möta Andreas som jobbat klart.
Skulle köpt mig en mössa men hittade ingen utan Lova fick ist mössa, halskrage och vantar:-)

Vi handlade entrecoté med rostad sötpotatis och bea:-) Jag tog även lingon sylt till! oh så gott det var!
Andreas hade handlat med sig dricka från jobbet också. Så idag dricker jag lite cider. Hur länge sen var det inte som jag drack det?! Minst ett år sen:-)

Då tänker ni kanske men ammar inte du?
Jag har ammat mindre och mindre och Lova tar nu välling/ersättning utan problem (ta i trä).
Ammar väl 2-3ggr per dygn och mjölken verkar sina snabbt.
Så lagom till jul ,som jag hade tänkt från början har jag nog slutat helt.
Det känns jätte bra!:-)

Har även lagt om hennes tider så att hon numera somnar vid 19 och sover nästan hela natten. Vaknar en gång för att äta och sen somnar hon om. Känns riktigt bra då jag får lite egen tid med Andreas:-)
Hurraaaa:-)

FILM TIPS:Step Brothers!
MISSA INTE denna hysteriskt roliga komedi med Will Ferell och John c.Reilly




Imorgon blir det vägning och mätning. Har nog inte hänt så mycket då jag varit häning denna vecka och ej tränat.

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Urk, jag har så dåligt samvete, har inte tränat alls typ o inte tänkt på vad jag äter......



Men from måndag så är det ändring på det! Nu MÅSTE jag ta tag i detta! Du och Johanna är så duktiga!



PEPPA MIG!!!!

2008-11-23 @ 00:40:55
URL: http://sybubblan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi gottigt med cider ! vi mös med vin igår ;)

Va skönt att hon sover bra, fort det gick !! :D

massa kramar !!

2008-11-23 @ 16:21:20
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0