Förberedelser för kvällen...

Har varit uppe med Lova i vällingby och panik shoppat något att ha på mig ikväll. Vet fortfarande inte vart vi ska och Andreas vägrar avslöja... Vet ju inte vad man ska ha på sig alls dit vi ska...
Lova somnade då jag kom in på Gina Tricot så jag gick runt i lugn och ro och provade kläder.
Andreas går nu runt och sjunger retiga påhittade sånger om vad vi kanske ska göra ikväll....haha
SUCK:-)

Har TAPPAT RÖSTEN dock:-( Är hes och kan knappt prata... riktigt jobbigt. Trycker i mig massa halstabletter och Cola, varm choklad:-) Har lite mer röst än i morse... Blir till att vara tystare än jag brukar idag:-)
Har varit förkyld ett par dagar nu.. snorig och tråkig...

Snart ska jag sminka mig och fixa håret:-)
Mamma och Arvo kommer hit vid kl 16.30.


Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: elli

hehe visst är det det:)

2008-11-01 @ 14:01:42
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: hawjin

hoppas att de var en trevlig överraskning:-)

2008-11-01 @ 14:31:39
Postat av: Johanna

Åå va spännande gumman !!



Förlåt att jag inte läste ditt inlägg om när du fyllde år .. avslöjad ;p hade inte tid så jag kollade bara snabbt på bilderna ..

2008-11-01 @ 21:25:55
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis i efterskott:-) Spännande att höra vad ni gjorde för ngt du & Andreas:-)



Kram kram.

2008-11-03 @ 19:19:06
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: :)

uppdatera! nyfiken på vad killen din fixade åt dig i lördags.

2008-11-04 @ 14:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0