Farsdag

Andreas fick några paket på sängen på morgonen.
Sen hade vi en ganska slapp dag tills jag kom på att det kanske gick någon barn bio idag.
Det gjorde det också. Så Andreas och Vilma gick på bio.
Det var hennes första gång på bio och det hade gått jätte bra.
Andreas hade tom somnat hahhaaaa dumma honom:-)
Jag och Lova mötte dom efter bion och vi gick och handlade.
Vi tog en korv på grillen på vägen hem och sen gick vi förbi gårdslokalen där några hade loppis.
Jag fyndade två urnor till balkongen för 2kr! Riktigt nöjd:-)

Har varit en toppen dag och Lova har rest sig helt själv mot bordet på raka ben! Nu är hon överallt och ska dra sig upp.

Bilder:

Vilma var så stolt då hon kom ut från bion. 45min lång var filmen, Spöket laban.
   

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söta sessor ! och bra fynd av dig ;)

Mysigt med bio ! skulle så gärna vilja gå på Mamma Mu med Gustav, men han har inte förstått det där med tv och film riktigt än .. Han vill gärna ha på barnprogram på tv, alltså Play House Disney, men han tittar inte så mycket .. Men man ska väl inte klaga, det kommer väl tids nog det med !

2008-11-09 @ 22:29:09
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0