En månad

Men så var det BARA en månad kvar tills julafton:-)
Idag slängde jag upp lite julpynt. Blev genast så mycket mysigare här hemma. Gjorde om lite på byårn i hallen, Satte upp granriset och ljusslingan på balkongen, lite tomtar här och där:-)
Dock var min ljuskrans från Ikea trasig och en ljusstake så det blir till att köpa nytt.
Nu finns det lite smått och gott att köpa och fixa innan det är riktigt klart här hemma. Men det är ju bara roligt.

Idag kom Vilma hem från sin farmor och farfar. Hon hade haft det toppen skönt. Dom är så glada över att få ha henne hos sig och talar bara gott om henne. Är verkligen kul att höra hur snäll och go hon är med dom. Jag ser inte det sidan lika ofta men vet hur kärleksfull hon kan vara.

Lova stod upp UTAN STÖD idag:-O
Fick en chock då ungen bara reste sig mot mina ben höll mig i handen och släppte den och bara stod rätt upp och ner på golvet i Vilmas rum:-)
Hon har även fått 2 st tänder nertill. Alltså har hon nu redan 4st tänder!
Allt går så fort med dig lilla Lova, snart flyttar du väl hemmifrån också:-)

Skulle lagt upp bilder men min sepe mobil är fittig som vanligt så det får bli en annan gång... Bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0