Dagen som bara försvann:-)

Jaha det var den dagen.
Då jag lämnat Vilma på dagis kände jag mig trött, febrig och allmänt off.
Vid 11 gick jag in till sovrummet med Lova och busade lite, ammade och somnade:-)
Kl 13.30 gick vi upp ur sängen hahaa.
Lägenheten ser ju hemsk ut och ska strax ut i regnet och hämta Vilma.
Mitt paket från Ellos har kommit, eller det får hämtas efter kl 17... drygt:-)
Blir nog att jag och tjejerna gå upp imorgon och hämtar det.
Andreas jobbar tyvärr imorgon med. Fast bara till 15.30.
Kallt är det också. På med min mysiga kofta och en stor sjal!:-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hua ska du med åka på nåt nu - igen :(

Hoppas du sov bort det ;)

Lägenheten och dess skit finns kvar ;) ta vara på dig och barnen idag och imorgon istället ! =)



puss på dig vännen

2008-11-14 @ 16:01:43
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: den förra vi fick var vakuumförpackad & det skulle den här också förmodligen ha varit, men märkte att den inte ens hade stoppning =) så ja, trist att behöva skicka tillbaka och vänta på ny... ha en trevlig kväll!

2008-11-14 @ 20:00:15
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0