Bakat

Jag och Vilma bakade 2 st kakor (en äppelkaka och ingefärsflarn) innan det var dags för henne att byta om till sin pyjamas och krypa ner i sängen. Jag ställde mig och diskade och hon somnade på mindre än 5 min.
Vi har haft en riktigt lugn em för ovanlighetens skull:-) Riktigt skönt. Hon hjälpte mig med att göra i ordning maten och åt majsen med stor glädje:-)
Är full rulle på Lova här hemma inte stilla en minut inte!
Syrran är ledig från jobbet och imorgon har vi planerat frukost hos brorschan:-)
Är drop-in fika på Vilmas dagsis och hoppas på lite sällskap av sara då. Trist och gå själv ju.

Regnet vräker ner utanför. Skönt att sitta inne i värmen:-)

Åh har länge velat ha UGG skor men inte aldrig i livet skulle jag betala så mycket som dom kostar. Har hittat kopior från Ellos som jag beställt idag:-)

Kostar bara 249kr!:-)

Ett riktigt fynd tycker jag. Hoppas dom är sköna och fina på bara:-)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du får resencera skorna sen =)

2008-11-12 @ 00:11:25
URL: http://sybubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0