1 år sen...


För ett år sen fick Andreas det jobbigaste samtalet i sitt liv, hans allra bästa kompis hade dött.
Idag har det redan gått 1 helt år. Ett år av mycket sorg och saknad för min älskling.
Han har skrivit en jätte fin minnesartikel om sin vän som ni kan läsa HÄR .
Jag fick aldrig chansen att lära känna Timmy men han verkar har varit en toppen kamrat och pappa.
Hoppas hans två söner får växa upp och höra om sin pappa från hans vänner.

*Du finns i mitt hjärta idag Andreas mer än någonsin, vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade dig så där tragiskt!*

Kommentarer
Postat av: Emma

Men gud har de redan gått ett år sen de där tragiska hände, mins så väl när du berättade om det.



Ja vist de skulle ju vara perfekt att byta leksaker haha, ja tror tamme sjutton mina inte leker med ett skit, de bara kastar runt allt, men när exakt samma leksak finns nån annan stans då är de jätte kul!

Synd att vi bor så långt i från varandra! eller långt och långt men ja 18 mil iaf är de väl?

2008-11-27 @ 17:32:20
URL: http://charlieochnovasmamma.blogspot.com
Postat av: Johanna

Oj .. har det redan gått ett år ?

Minns att du skrev sms till mig den dagen ni fick reda på det .. Hemskt !

Hoppas familjen mår ok idag !

2008-11-28 @ 08:53:27
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0