Griffon utställning:-)

Idag åkte jag, Lova och moster Sara (som har namnsadg idag GRATTIS) till Griffonutställingen.
Lova sov hela tiden då vi var där. Åt tre gånger men sov annars gott och jag och Sara njöt av de fina och fula hundarna:)
Träffade även Brunos uppfödare och hennes hundar.
va en toppen trevlig dag med massa sol. Lite för mycket sol. Mitt ansikte är riktigt bränt... inte så snyggt. hihi
Här kommer bilder från idag:


Jätte fina Bruno är en petit brabancon.


Fulsöt är ordet:-)


Fina Ipsos är en spansk hund från JR.


Många fina hundar


Bruno med gamla kompisar:-)

  
Korven heter denna skönhet som jag föll hårt för. Så himla go och fin!

Vi var hemma strax efter 16 och hungriga. Pappa lagade en god korvpasta.
Sen vard et dags att sträcka ut sig på golvet. Vilma visar Lova hur hon ska göra då hon ska lyfta på sitt huvud.

  


Det vara allt för ikväll från oss. Kommer nog mera imorgon ikväll:-)
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi gulligt att Vilma visar Lova hur honska göra ^^ och ja.. jag håller med, Bruno och Korven e fulsöta ler



Min mobil e föresten helt cp! tydligen inte telia som jag innan trott.. så vi ska lämna in den.. villdu nå mig så skriv till Marcus eller på nätet.



kramen*

2008-07-20 @ 20:17:38
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: Sara

Fina bilderna blev ju.

2008-07-21 @ 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0