Ännu en härlig sommardag!

Tiden flyger fram! Redan mitten av Juli.
När man var liten och fick frågan vilken årstid jag gillade bäst sa jag alltid vintern, för att jag fyller år då.
Nu då man har blivit äldre och att fylla år inte är en så stor sak längre , svarar jag istället SOMMAREN!
Sommaren är den bästa tiden på året. Det är LJUST, VARMT (varmare än resten av året iaf;-)), man behöver inte en massa kläder, man kan bada, grilla, leka ute hela dagarna MM:-)
Kan säga att jag inte ser fram emot att sommaren tar slut. Även om Hösten, Vintern och våren med har sina ljusa stunder med roliga aktiviteter...
Nej jag försöker leva i nuet och njuuta till fullo av sommaren!

Finns dessutom inget bättre än att gå ner till träsket och kika på djurlivet:-)

 
Pappa o Vilma promenerar före mamma och Lova i vagnen.

Vi pratade om grodorna som brukar vara på denna vägen ner till träsket. Groka säger Vilma glatt och springer till vagnen. Tar fram sin mjukis groda och springer glatt till pappa och säger "Dä groka". hihi

 
Matar grodorna. Vi hittade jätte mycket hallon som vi stannade och plockade.


Vi såg bara en liten groda idag men vi såg denna jätte stora gräshoppa:-)


Farmor o Farfar kom på besök


Farfar hjälpte pappa att få upp sin Xbox lampa:-) Vi andra såg på Pippi.

SIST men inte minst, Idag vände sig Lova från magen till ryggen:-) *stolt mamma*

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Konrads Kalasklister

Men gud vilken cool lampa! Du måste vara lycklig som har en sån häftig lampa!! Jag är bara såååå avundssjuk! :D

2008-07-25 @ 09:01:48
URL: http://tuschochbly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0