Fredag IGEN!

Oj den här veckan gick sketa fort ju!
Idag blir det Lucia på dagis kl 15 med farmor och farfar.
Dom stannar även på lite mat så jag får lite sällskap på em:-)
Lova har skrikigt halva natten och vid 4 var jag så trött att jag la mig i Vilmas säng (hon sover ju halva natten med oss så den stod tom). Jag fick sova till kl 6 då en arg Andreas stod i dörren och tyckte jag skulle vakna... min kl hade visst ringt. Hade ställt den på 6?! av någon konstig trött anledning:-)
La mig redan vid 21 igår så jag är ganska pigg nu ändå.
Ska uppdatera kalendern senare idag.

Nu är det påklädning och ut i regnet mot dagis!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: camilla

haha! igår ringde Fs klocka kl 4.55.

2008-12-12 @ 08:44:32
URL: http://nakenfis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0