Veckan som gått

I måndags började Vilma på dagis.
Invänjningen går långsamt framåt. Vilma är rätt blyg och tillbaka dragen.
Hon står mest och kikar blygt och nyfiket på de andra barnen och fröknarna.
Idag (fredag) hade hon sprungit runt med de andra barnen och haft riktigt roligt ,precis då det är dags att gå hem för dagen.
Hoppas att hon ska trivas nästa vecka med då jag förhoppningsvis kan börja gå ifrån. Vill att det ska bli en bra inskolning denna gången och att hon ska känna sig trygg så kanske får jag gå iväg korta stunder för att visa att jag verkligen kommer tillbaka.
 
I tisdags var jag på Föräldrargrupp- skoj

Efter inskolningen i onsdags gick vi upp till Vällingby för att handla och äta lunch.
 
Vilma njutar av äppeldrickan:-) Lova fick sitta i Brion medans jag åt lunch, hade inte med hennes vagn utan bara bärselen. Bärselen som jag verkligen är NÖJD med! Tack för tipset sng den Camilla!:-)

Jag började stryka på namnetiketter på Vilmas alla kläder. Är många till som ska märkas men jag har iaf börjat:-)


På em gick jag och Vilma till Turken för att posta tradera vinster.

Snygg i sin tunika och plyschbyxor från Lindex

Kl 15 åkte jag iväg med Sara på en marknadsundersökning.
Va mycket intressant och skönt att komma hemifrån ett par timmar.
Lova hade inte alls gnällt utan åt innan jag åkte och åt sen när jag kom hem 18.30!:-)

Vilma vinkar hej då. GULLUNGE!!!

Torsdag var det dagis igen.
Ösregnade verkligen då vi gick dit!
På vägen hem sken solen igen.

Raringen

Vi kikade på sniglarna vid gångtunneln. Dom var roliga tyckte Vilma. Några satt uppe i taket och dom skrattade hon mest åt:-)
  
Lilla snigel akta dig...

Lika som bär tycker jag att dom är...

Jag som tyckte att Lova va lik mig men bredvid Andreas e dom jätte lika varandra...


Idag har Lova verkligen tagit i för att lyfta upp överkroppen då hon ligger på mage. Och som den tokiga mamman jag är fotade jag henne massor! Vågar inte nämna hur många likdana bilder jag har på just detta:-)
  

Jag gick till affären och handlade lite snask. När jag kom hem hade jag SÅ KLART glömt det jag skulle handla, Andreas snus! FAN tänkte jag och fick gå iväg igen...
DET MAN INTE HAR I HUVUDET FÅR MAN HA I BENA tänkte jag och knatade iväg till macken...

Ganska skönt ute då det inte regnar

När jag kom igen igen matade jag Lova och Andreas la Vilma.
Lova fick ligga på filten på golvet och träna:-)
  

Köpte en Tv idag, 44tum för 200kr... Det e ett bra pris;-)
Nu ser vi bra då vi ligger i sängen och ser på tv;-)
Daniel ska få den gamla tv:-) Grattis till han!:-)


Idag fredags åkte jag och Lova till Johanna, Gustav, Varga och Marcus ute på Värmdö.
Mer om det i inlägget ovan;-)
Hade en toppen dag och nu är jag bra trött:-)

Imorgon är det Lördag och hoppas det blir en bra lördag:-)

Hej hopp! titta opp!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har med beställt namnlappar ! tänkte tippsat dig om det igår men glömde av det ;) har dock inte börjat stryka på det än, men ska nog börja så smått idag. Tar du allt? Funderade nästan på strumpor med men Marcus tyckte nog jag va galen :p ler

Bloggen strular.. :( är seg, så vi får se om jag kan uppdatera nu, eller får vänta ..

Tack för igår - toppen kul !

KRAM

2008-08-30 @ 13:18:16
URL: http://lyckostigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0