Första dagen på dagis...

Eller första timmen på dagis...

Vilma var lite blyg i början och satt mest i Andreas knä och kikade på de andra 5 barnen.


Personalen vi hade invänjning med verkade rätt vettiga.
Jag och Andreas kunde dock inte låta bli att dra lite skämt om dvärgen som också är din fröken.
(Vet att det inte är snällt osv. Men det ser för roligt ut med en personal som är lika lång som barnen)
Vilma blev livrädd då han sa Hej Hej Vilma och hon gömde sig gråtandes vid mina ben:-)

Vilmas avd heter LilleSkutt:-) Den var liten och mysig.
13 barn och 3 personal.
Än så länge har jag bara fått bra intryck av dagiset.
Dom kommer TACK OCH LOV ha 2 veckor inskolning (beroende på barnet).
Var inte mycket med Vilmas gamla dagis i Råckstasjukhem som jag kändes mig nöjd med:-)

Hittar en hund och blir så lycklig:-)

 
Vågar tom åka rutchkanan:-)


Vi gick upp till Vällingby efter dagis och lunchade på Subway:-)

Vilma somnade i soffan redan 18.30:-)
Imorgon är det dagis igen 1 timme:-)
Jag ska på föräldrar grupp 13-14, ska bli kul då jag inte gick på någon föräldrargrupp med Vilma:-)

Tack och Hej, ska strax lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0