19 aug. Björkan

Idag åkte vi till Björklundshages 4Hgård.
Dom håller på och bygger om lekparken så det fanns inte allt för mycket att göra där men djuren var ute iaf.


Sitter med hästen och väntar på tunnelbanan.


Vilma gillar verkligen att ha på sig "schoftan" och ville så gärna ha på sig den idag med men det var för varmt tyckte jag och Andreas. Här bär hon sin "schofta" i famnen:-)


Klappade glatt geten.

  
2st hästar, getter och får såg vi.


I början av oktober ska lekplatsen vara klar. Blir nog jätte fint.


Vi gick runt till andra sidan av fårhagen och då kom alla får dit för att beta lite gräs.
Vilma skrattade glatt då hon klappade dom.

  
Vi gick sen vidare till Ängby torg. oj va fina hus det finns i Ängby. Jag och Andreas gick och drömde om att köpa hus då jag jobbar:-) Vi åt glass på torget och nöjt av solen som kikade fram och värmde upp oss efter dagar med regn.
På vägen hem hoppade, sprang och skrattade Vilma för fullt:-)

Jag är medlem på Buzzador och kom med i deras Name it kampanj.
Och fick då en pyjamas och rabattcheckar från deras butik:-)

Lovas fina pyjamas.

Idag har jag och Andreas varit tillsammans i 4 år:-)
fick presenter av Sara....

haha tack syrran...

Allt för idag!
Hej hopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0