Vill slippa allt va snö heter!

Urk ge mig vår, sol och grönt gräs!
Så kommer det lite snö till här utanför och jag ryser.
Vill bara ha värme nu!
Tjejerna är dunder förkylda och båda sover just nu!

Vilma har sovit ca 1,5 timme varje em denna vecka! Hon slutade sova lunsch då hon var 1,5år så man förstår att hon är trött i kroppen då hon bara somnar så här.
Jag är så chockad över hur BRA det går för Vilma utan blöja! Inte en gång har hon kissat på sig!
Sover utan blöjan också utan problem.
Inte ens ute kissar hon på sig! Känns så bra att vi verkligen väntade tills hon var redo, nu slipper vi en massa extra tvätt osv:-) Hon vill ännu bajsa i blöjan vilket är förståligt men tror att det med släpper snart:-)
Hon är i sin värsta trots just nu och jag är helt slut om kvällarna....


Lova och jag busade så mycket att hon somnade hehe.
Hon är så häftig den tjejen!
Hon har lärt sig att vinka och säga häähä (Hej).
Hon klättrar på allt så man får verkligen hänga med då hon sticker i väg till nå annat rum för man vet aldrig vad hon kan hitta på:-)

Nej dags att försöka få liv i Vilma och slänga ihop en pasta!:-)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0