Byte av rum?

Alla sover ju inne i Vilmas rum nu och då jag la mig igår kände jag att vi borde ha det rummet och tjejerna det stora sovrummet. Sängen stod mycket bättre mot den väggen än i vårat sovrum kände jag på nått konstigt sätt. Jag somnade jätte snabbt och sov riktigt bra där inne.
Kan iof varit att det var svalt och inge mögel i luften:-D
Försöker få tag på målarna nu...*morr*  ALLT ska man göra själv... suck...

Blir nog så att vi flyttar in tjejernas sängar och leksaker/möbler till stora sovrummet då dom renoverat det klart:-D
OM jag får som jag vill dvs...
Känns som om Lova är redo för att sova i eget rum nu, hon sover ju hela nätterna ( 19-5.30) nu så det ska nog inte vara några problem. Och då kan man ligga och glo på film i sängen igen tills man somnar:-D LÄNGTAR!
Visserligen ska vi få Vilma att sova hela nätter i sin säng också.. hm men kanske sover hon lugnare med sällskap av Lova i rummet:-)

Golvläggaren har slipat och spacklat golvet...
Om han kommer tillbaka mer idag? Ja du... så här sa han...
"Är du hemma på dagarna? Jag kanske kommer senare idag eller så kommer jag imorgon"...
Ja du så vi får väl se:-) Jla hantverkare säger jag bara! Hoppas vi får samma målare som förra gången:-)
Han var då effektiv.

Hej hoooopp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vad irriterande! Haha. Jag hatar när dom ger ett "kanske".. "Jag kanske kommer senare, jag kanske kommer imorgon". Man kan ju liksom inte göra några planer!

2009-01-14 @ 11:46:36
URL: http://lovetrouble.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker helt kalrt ni ska byta rum! Varöfr ska föräldrana ha det stora när barnen verkligen använder sitt rum under hela dygnet! Har sagt det till dig innan, men då ville du inte ;) men samtidigt så ligger rummet som barnen nu har bättre till .. då kan de se er när ni är i köket eller i vardagsrummet ..

Skönt att Lova verkar redo för att byta sovrum! Jag hade gärna bytt rum med Varga nu när Gustav är borta, men hon känns inte riktigt redo. Hon sover bättre nu iaf och håller det i sig så ska jag få bort nattmålet sen med. För nu de senaste nätterna vill hon äta vid havl 4 och jag har gett henne, men det är ju bara för att jag då vet att hon sover till 8 ;) men när Gustav sen måste till dagis så måste vi ju ändå upp .. jaja det löser sig nog ;)

kram i kaoset ;p

2009-01-14 @ 12:05:23
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Då tycker jag ni ska byta rum, för som du skrev till mig, ni har ju ändå tömt ena rummet på era grejer :) så slipper ni göra det ännu en gång sen. Så kan ni låta Lova sova där inne direkt med kanske?



Själv har jag fått ett ryck här ^^ ska flytta in Vargas säng i barnens rum idag. Lika bra att få det gjort och så sover jag där inne idag iaf, så hinner hon vänja sig lite innan Gustav kommer till helgen.



kram

2009-01-14 @ 14:47:44
URL: http://lyckostigen.blogg.se/
Postat av: Emma

Det där med att barnen i samma rum funkar helt kasst för oss! charlie vaknar ju varje natt och grinar typ när han sover i sitt rum och då vaknar nova och har hon vaknar är de kört! Ja önskar ja köpte ett större hus!! Men för våra grannar funkar det kanon, när den ena vaknar sover den andre iaf som en stock och om hon vaknar ligger och bara där typ, nova får ju hysteriska anfall och dunkar huvet i spjälorna om man inte tar upp henne, hehe

Hoppas de funkar för er iaf!= )

2009-01-14 @ 19:43:14
URL: http://emmaperssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0