Veckans siffror

Den här veckan har jag gått ner hela 1kg vilket kändes riktigt kul då jag mest varit ute och gått pga min förkylning.
Minus 1cm runt rumpan och midjan.
Nästa vecka ska tränas och trimma kroppen;-)
Ska kika på nya tyngre hantlar senare idag.

Här kommer siffrorna för de 4 veckor jag har ändrat min kost och rört mig mer aktivt varje dag.

Längd: 173cm
Vikt: 68kg
 (69kg) ,(69,5kg), (72kg)
Midja: 74cm (75cm), (75cm), (80cm)
Rumpa: 94cm (95cm), (95cm), (97cm)
Lår: 54 cm (54cm) ,(55cm), (57cm)


Känner mig himla nöjd med mig själv:-)

Mitt ex skrev häromdagen i bloggen att jag verkar fixerad vid min vikt.
Vill inte kalla det fixerad utan MOTIVERAD!
Jag vill så gärna bli mitt snyggaste jag!
Det är jag värd!
Min kropp har skapat två underbara barn och det sliter mycket på kroppen.
Jag är skyldig min kropp att behandla den bra dvs Äta bra och Röra på mig.
Jag bantar inte utan äter 5 ggr om dagen och skippar godis och läsk i veckorna.
Försöker att komma upp i de dagliga rekommenderade 10 tusen stegen.

Svårare än så är det verkligen inte att bli av med extra kilon.
Jag tappar mellan 0,5-1kg i veckan vilket är helt sunt det med.
Så det så;-)

Lycka till alla ni där ute som kämpar!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag skulle nog också hellre kalla det motiverad än fixerad =) Jag har faktiskt en stegräknare men är ganska dålig på att använda den. Får nog ändra på det tror jag ;) Angående inlägget tidigare, klart hon ska vara på dagis om hon tycker om det så mycket! Alla är så snabba att döma utan att veta hur det kanske egentligen är.

Ha en fin dag!

2009-02-20 @ 09:15:50
URL: http://lotties.webblogg.se/
Postat av: Johanna

jätte bra kämpat

och ja, MOTIVERAD är rätta ordet ;D

2009-02-20 @ 12:49:13
URL: http://skapandejag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är grymt duktig! Snart får vi ta och styra upp en "sim-date" ;D <3

2009-02-20 @ 17:18:55
URL: http://lovetrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0