Utgång!

Japp ikväll är det dags för utgång med Frida igen:-)
Det ska bli himla trevligt!
Vid kl 13 kommer barnens farmor och farfar för att hämta dom.
Dom blir borta till söndag.
Ska bli så mysigt att ro om Andreas ensam imorgon!
När gjorde vi något helt själva i lugn och ro sist? Utan att stressa hem till barnvakten?
Jag hoppas på bio, god mat och lite shopping:-)

Jag ska göra lite lunch till mig och Vilma nu, Lova har äntligen somnat.
När barnen har åkt ska jag göra mig i ordning och dra till Farsta för att möta Frida då hon jobbat klart.
Ska shoppa lite i Farsta. Vill ha nytt nagellack, armband mm:-) Får se vad jag hittar.

Just det igår somnade Vilma i soffan 16.30....
Hon vaknade inte förens kl 7.30 imorse!!
Gisses, hon var nog trött?

Önskar alla en trevlig helg som är inne och smygläser varje dag;-)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vi vill se bilder!!!!

2009-02-27 @ 17:27:24
URL: http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Johanna

Hoppas du får det toppen skoj ikväll och en härlig helg i övrigt :)

2009-02-27 @ 18:04:16
URL: http://skapandejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0