Köpt vagn!

Har ju letat som en tok på Blocket efter en schysst vagn till ett bra pris.
Hade bestämt mig för en vagn som fanns i Solna.
Men sen imorse var den perfekta vagnen där på Blocket.
RIngde på vägen till dagis och den var kvar:-)
Åkte sen omg och hämtade den. Riktigt nöjd är jag.
Och vagnen fanns inte alls långt bort så det gick fort och smidigt!
En Brio blev det och nu ska jag leta ståbräda:-)

extra dyna, myggnät, regnskydd och parasoll ligger i kassen på vagnen.


Ska bli så skönt att få ha Lova vänd mot mig nu:-)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Är det e Brio Nova? ser ut som det... en sån har ju jag nämligen!

fast jag tycker den e sååå klumpig tyvärr, jobbig o stor att få i och ur bilen och jobbigt o trångt i affärer.

Jag har även en emmaljunga scooter, som jag köpte när Evelina va 8 månader, den ska jag börja använda om nån månad eller två, när det blir varmare!

Den e rosa o fin!! HIHI

2009-02-05 @ 15:47:04
URL: http://mammamadeleines.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej!

Tror du kommer bli riktigt nöjd med vagnen. Jag har en Brio Nova fast ej med "flippflopp" handtaget. Är riktigt nöjd med vagnen!! Till dagis och vid visaa andra tillfällen använder jag en mindre vagn men på prommenader & shopping är den kanon! Och om han behöver sova i vagnen! Det är dock som Madeleine skriver ngt stor och klumpig när man ska lyfta in & ur bilen men ni har ju inte bil och ska man iväg och handla mm så får man in mkt mat & blöjer under vagnen. :-) Och ska ni iväg med bil så har du väl "Racen" kvar? Tycker den ser jättefin ut, vad fick du betala för den? (om man får va nyfiken) :-) Kram!

2009-02-05 @ 19:58:56
Postat av: becka

vad gav du för den ?

2009-02-05 @ 23:32:40
Postat av: Johanna

Tjusig vagn !

Men för min del tycker jag det verkar vara ett onödigt köp .. För vi köpte Racen till Gustav när han va 9 månader, så att köpa en vagn som är vändbar nu känns onödigt .. Men är du nöjd så är det ju huvudsaken :) Ni har alltså inte syskonvagnen kvar eller?

2009-02-07 @ 16:38:40
Postat av: Johanna

Jo, jag förstår din tanke och känsla med att aldrig ha haft Lova / Varga emot sig som vi hade med de stora. Eller jo, vi hade ju det föresten, Varga låg ju i hårdliften i ca.3-4 månader. Jag förstår iaf hur du menar, men som sagt, för min del skulle det kännas som ett onödigt köp. Älskar de vagnar vi har ^^ och känner att Varga nu är så pass stor och hon har ju verkligen glädje av att se allt :)

kram

2009-02-09 @ 11:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0